بارسلونا قهرمان لیگ اسپانیا شد

بارسلونا قهرمان لیگ اسپانیا شد




 

 


بارسلونا قهرمان لیگ اسپانیا شد


تاریخ : پنج شنبه ،
22 اردیبهشت 1390

بارسلونا سومين قهرماني پياپي خود در لاليگا را جشن گرفت.


بارسلونا توانست با تساوی یک بر یک در ورزشگاه سیوداد د والنسیا به قهرمانی لالیگا دست یابد. این در حالی است که آنها در همین شهر ولی در ورزشگاه مستایا بود که مقابل رئال مادرید باختند و جام حذفی را از دست دادند.

لوانته و بارسلونا دو تیم از سه تیم برتر نیمه دوم فصل بودند و نبرد آنها جذابیت‌های فراوانی به همراه داشت.

لوانته در این دیدار با پیراهن آبی و اناری به میدان رفت و بارسلونای میهمان پیراهن فیروزه‌ای خود را به تن کرد.

بارسا ابتدا در دقیقه 27 به گل رسید. چابی با سانتری دقیق توپ را پشت مدافعان لوانته برای سیدو کیتا فرستاد و او هم با ضربه سری عالی گل اول را زد.

اما فلیپه کایسدو در دقیقه 41 بازی را به تساوی کشاند. او روی اشتباهی که جرارد پیکه و ویکتور والدس مرتکب شدند توپ را به چنگ آورد و آن را وارد دروازه بارسلونا کرد.

البته کمی بعد لیونل مسی می‌توانست برتری را به بارسلونا بازگرداند، اما ضربه ایستگاهی او با فاصله بسیار اندکی به بیرون رفت.

مسی در دقیقه 56 با حرکت انفرادی فوق‌العاده‌ای می‌توانست گل بزند. او چهار بازیکن لوانته را از پیش رو برداشت و ضربه‌اش به گوشه چپ دروازه به تیر برخورد کرد و برگشت.

بارسلونا می‌دانست که کار تمام‌شده است و در دقایق پایانی مرتبا رو به پاس‌های پیاپی آورد. سرانجام سوت پایان زده شد و طرفداران در سکوها شعار «قهرمان، قهرمان» سر دادند.

همین یک امتیاز برای قهرمانی بارسلونا کافی بود. آنها سومین قهرمانی پیاپی خود در لالیگا را جشن گرفتند و حالا، در حالی که دو بازی در لالیگا پیش رو دارند، می‌توانند با خیالی آسوده به فکر فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد باشند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل